014959
krasnal-2

Zamierzenia październik- Wiewiórki

wiewiorka

Zamierzenia październik- Wiewiórki

  • poznanie nazw niektórych owoców dojrzewających jesienią oraz zwyczajów życia jeży, kształtowanie umiejętności wypowiadania się na określony temat, rozwijanie sprawności ruchowej, wdrażanie do poszanowania zwierząt i roślin
  • poszerzenie wiedzy na temat owoców dojrzewających jesienią, kształtowanie umiejętności wypowiadania się na określony temat, utrwalanie umiejętności słuchania ze zrozumieniem, rozwijanie słuchu fonematycznego, kształtowanie sprawności manualnej, wdrażanie do odpowiedzialności za siebie i innych, uwrażliwianie na przestrzeganie zasad bezpieczeństwa podczas zabaw ruchowych
  • poznawanie nazw niektórych drzew owocowych
  • utrwalenie wiedzy o jesiennych owocach
  • poznanie niektórych sposobów przetwarzania owoców, wzbogacanie zasobu słownictwa dzieci o nazwy przedmiotów używanych w łazience, rozwijanie sprawności manualnej, kształtowanie zmysłów (wzroku, dotyku), wdrażanie do stosowania się do instrukcji słownej i obrazkowej, wzmacnianie poczucia własnej wartości, doskonalenie umiejętności współdziałania
  • rozpoznawanie niektórych warzyw i podawanie ich nazw
  • rozpoznawanie niektórych warzyw i podawanie ich nazw, poszerzanie zasobu słownictwa, kształtowanie umiejętności wycinania nożyczkami
  • nabywanie wiedzy na temat wzrostu niektórych warzyw (nad ziemią, pod ziemią)
  • nabywanie wiedzy na temat części jadalnych niektórych warzyw
  • wzbogacanie wiedzy o budowie warzyw, kształtowanie umiejętności językowych, wzbogacanie zasobu słownictwa, rozwijanie sprawności manualnej, pobudzanie ciekawości badawczej, utrwalenie znajomości zasad bezpieczeństwa
  • poszerzanie zasobu słownictwa o pojęcia związane ze skarbami jesieni
  • nabywanie świadomości pojęć: mniej, więcej, tyle samo
  • utrwalenie wiedzy o jesiennych zmianach w przyrodzie, doskonalenie sprawności manualnej, rozwijanie kreatywności, wzbudzanie poczucia sprawczości, własnej wartości i odpowiedzialności za innych
  • poznanie znaczenia słowa szaruga, kształtowanie świadomości fonologicznej, rozwijanie sprawności manualnych, doskonalenie umiejętności współpracy
  • nabywanie umiejętności określania kierunków w przestrzeni i podawania ich nazw, wdrażanie do sprawnego poruszania się według instrukcji, rozwijanie samodzielności i umiejętności współpracy
  • utrwalenie wiedzy o tym, skąd biorą się kałuże

 

WIEWIÓRECZKA RUDA

OCZKIEM DO NAS MRUGA

DAMY JEJ ORZECHY

MOŻE PRZYJDZIE TUTAJ

MA RUDY OGONEK

OCZKA JAK WĘGIELKI

A NA USZKACH

ŚMIESZNE CZERWONE PĘDZELKI.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ta strona korzysta z plików Cookies. korzystając z niej wyrażasz na to zgodę.

Skip to content