ZACHĘCAMY DO UDZIAŁU W PROCEDURZE ODWOŁAWCZEJ!!!
ETAP 1. – OD 20 KWIETNIA DO 27 KWIETNIA NALEŻY PRZESŁAĆ NA ADRES pr-9@o2.pl lub p9@poznan.interklasa.pl wniosek do Komisji Rekrutacyjnej o sporządzenie uzasadnienia nieprzyjęcia dziecka do przedszkola.
Komisja w ciągu 5 dni od otrzymania wniosku jest zobligowana do uzasadnienia odmowy.
ETAP 2 – ODWOŁANIE DO DYREKTORA PRZEDSZKOLA. – Od dnia otrzymania uzasadnienia Komisji Rekrutacyjnej w ciągu 7 dni należy przygotować odwołanie do dyrektora danego przedszkola. W odwołaniu proszę podać argumenty dlaczego dziecko powinno dostać się do tego właśnie przedszkola. Odwołanie należy wysłać na adres pr-9@o2.pl lub p9@poznan.interklasa.pl
Dyrektor przedszkola ma 7 dni na rozpatrzenie odwołania.
ZACHĘCAMY DO UDZIAŁU W PROCEDURZE ODWOŁAWCZEJ !!!