Informacja dla rodziców dzieci niezakwalifikowanych do Przedszkola nr 9 i procedura odwoławcza
Jeżeli ktoś nie został zakwalifikowany do dalszego postępowania rekrutacyjnego do Przedszkola nr 9 w Poznaniu, powinien:
- Sprawdzić czy znajduje się na Liście dzieci zakwalifikowanych przesuniętych do innych przedszkoli i zgłosić potwierdzenie woli do takiego przedszkola w terminie 16 – 21 kwietnia 2021 r.
- Jeżeli nie – to w takim wypadku, każdy z Państwa ma prawo złożyć odwołanie w każdym przedszkolu wskazanym w preferencjach.
- Odwołanie można składać dopiero po ogłoszeniu Listy Przyjętych .
- Procedura odwołania przebiega dwuetapowo:
- W terminie 7 dni od podania do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych, rodzic może wystąpić do Komisji Rekrutacyjnej z wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia dziecka do danego przedszkola (czyli 7 dni od 26.04.2021)
- Uzasadnienie komisja sporządza w terminie 5 dni od dnia wystąpienia przez rodzica z wnioskiem do komisji.
- Po otrzymaniu uzasadnienia od komisji, w terminie 7 dni od jego otrzymania, rodzic może wnieść do dyrektora przedszkola odwołanie od rozstrzygnięcia komisji.
- Dyrektor przedszkola rozpatruje odwołanie od rozstrzygnięcia komisji, w terminie 7 dni od otrzymania odwołania.
- Wnioski o uzasadnienie do komisji rekrutacyjnej oraz odwołania do dyrektora można wrzucać do skrzynki podawczej w przedsionku przedszkola lub przesyłać za pomocą poczty elektronicznej i powinny to być skany dokumentów w pdf załączone do korespondencji mailowej na adres p9@poznan.interklasa.pl