- Dostrzeganie zjawisk atmosferycznych charakterystycznych dla zimy
- Dzień biały – udział w doświadczeniach, obserwacja różnych stanów skupienia wody
- Udział w zajęciach muzyczno-ruchowych, wyrabianie umiejętności powtarzania prostego rytmu za pomocą instrumentów perkusyjnych
- Rozumienie konieczności ciepłego ubierania się w zimie, doskonalenie umiejętności samodzielnego nakładania i zdejmowania kurtek, czapek, szalików
- Doskonalenie umiejętności posługiwania się liczebnikami głównymi i porządkowymi.
- Ćwiczenie ruchomych narządów artykulacyjnych, usprawnianie warg, policzków i mięśni języka
- Rozumienie potrzeby dokarmiania ptaków podczas zimy, rozpoznawanie i nazywanie ptaków ; wróbel, sikorka, gołąb
- Poznanie wyglądu i nazw pokarmu dla ptaków, obserwacja ptaków pojawiających się w karmniku
- Udział w Dniu Pingwina, zabawy, zagadki i konkursy
- Kształtowanie uczucia przywiązania do swojej rodziny, okazywanie szacunku osobom starszy
- Określanie stosunków łączących dziadków z rodzicami
- Czerpanie radości z przygotowywania upominków dla babci i dziadka
- Przygotowanie prezentacji słowno-muzycznej dla dziadków
Skip to content