Zamierzenia dydaktyczno-wychowawcze na listopad – Wiewiórki
- Wdrażanie do ubierania się zgodnie z porą roku
- Rozwijanie sprawności manualnej podczas przewlekania sznurówki przez dziurki, zapinanie guzików
- Zwracanie uwagi na zmiany zachodzące w środowisku przyrodniczym w związku ze zmianą pory roku
- Zapamiętanie cech typowych dla późnej jesieni: mgły, szarugi, słota, utrwalanie wiedzy na temat obiegu wody w przyrodzie
- Utrwalanie nazw pór roku oraz nazw dni tygodnia i miesięcy
- Zachęcanie do zabaw na świeżym powietrzu jako warunku zdrowia i odporności, wdrażanie do bezpiecznej zabawy z wykorzystaniem sprzętów w ogrodzie
- Rozwijanie umiejętności klasyfikowania według dwóch cech, przeliczania oraz porządkowania zbiorów
- Rozwijanie analizy i syntezy słuchowej sylabowej, wyodrębnianie pierwszej sylaby, łączenie nazw zaczynających się taką sama sylabą
- Kształtowanie umiejętności uważnego słuchania utworów literackich
- Kształtowanie umiejętności odczytywania instrukcji obrazkowej – kolejność czynności
- Nauka piosenek i pląsów, przygotowanie prezentacji słowno-muzycznej dla dzieci z przedszkola
- Wdrażanie do udziału w zabawach muzyczno-rytmicznych przy piosenkach znanych dzieciom
- Udział w zabawach i ćwiczeniach gimnastycznych w formie zorganizowanych zajęć na sali rytmicznej w wykorzystaniem sprzętów sportowych, wdrażanie do zbiórek i właściwej reakcji na sygnał
- Udział w Apelu z okazji Dnia 11 Listopada
- Udział w Baliku Jesiennym, Dniu Kredki, Dniu Pluszowego Misia