W GRUDNIU REALIZOWAĆ BĘDZIEMY NASTĘPUJĄCE TEMATY:
– ŚWIĘTA ZA PASEM
– ŚWIĄTECZNE TRADYCJE
– GRUDNIOWE ŻYCZENIA
– uważne słuchanie utworów oraz budowanie wypowiedzi zrozumiałych dla otoczenia
– porównywanie kształtów i łączenie ich w pary
– rysowanie, wyklejanie, malowanie farbami,
– porównywanie wielkości i długości przedmiotów
– śpiewanie piosenek ilustrowanych ruchem
– wykonywanie ćwiczeń gimnastycznych
– kształtowane orientacji stronnej
– utrwalenie kolorów
– segregowanie przedmiotów ze względu na jedną cechę
– ćwiczenie umiejętności szybkiej reakcji na bodziec
– poznajemy trójkąt
– ubieranie choinki i strojenie sali
– ćwiczenie spostrzegawczości
– kształtowanie koordynacji wzrokowo- ruchowej oraz poczucia rytmu
– przeliczanie przedmiotów, intuicyjne porównywanie ilości
– poznanie tradycji świątecznych
– wspólna Wigilia, śpiewanie kolęd, składanie życzeń
„Mikołaj jedzie samochodem”.
Mikołaj, Mikołaj jedzie samochodem,
bo gdzieś zgubił saneczki w tę mroźną pogodę.
Hu hu ha, tralala, co to za Mikołaj?
Hu hu ha, tralala, co to za Mikołaj?
Mikołaj,Mikołaj lat ma już bez liku,
a prezenty dziś wiezie dzieciom w bagażniku.
Hu hu ha, tralala, co to za Mikołaj?
Hu hu ha, tralala, co to za Mikołaj?