11.30 – 13.15

  • Grupa I i II leżakowanie 
  • Grupa III i IV zabawy swobodne w sali i ogrodzie 
  • ćwiczenia i zabawy utrwalające, 
  • ćwiczenia ortofoniczne, dydaktyczne i tematyczne, 
  • Zabawy stolikowe, gry 

13.15 – 13.30

  • przygotowanie do obiadu 

13.30 – 14.00

  • obiad 

14.00– 17.30 

  • zagospodarowanie kącików tematycznych, 
  • zabawy dowolne, w ogrodzie przedszkolnym, 
  • ćwiczenia indywidualne 
  • kontakty z rodzicami 
  • odbieranie dzieci 

Rozkład

6.30-8.15 

  • przychodzenie dzieci do przedszkola , 
  • zabawy dowolne proponowane przez nauczyciela i dzieci, 
  • obserwacja indywidualnego rozwoju dziecka, 
  • praca indywidualna z działalnością kompensacyjną i stymulującą rozwój dziecka, 
  • kontakty z rodzicami, 
  • ćwiczenia poranne 

 

8.15-8.30

  • czynności porządkowe 
  •  zabiegi higieniczne 

 

8.30 – 9.00

  • śniadanie 
  • zabiegi higieniczne 

 

9.00 – 11.15 

  • Zajęcia kierowane i inspirowane przez nauczyciela z zakresu rozwijania mowy i myślenia, wrażliwości estetycznej i sprawności fizycznej. 
  • Praca zespołowa lub indywidualna w rozwiązywaniu zadań i problemów edukacji przedszkolnej. 
  • Spacery, wycieczki, gry i zabawy w ogrodzie przedszkolnym. 

 

11.15– 11.30

  • II śniadanie