Czy nasze KRASNOLUDKI są gotowe na powitanie piątku
Wszyscy są, witam Was
zaczynamy już czas
jestem Ja jesteś Ty
raz, dwa, trzy.
Dzisiaj porozmawiamy o naszych zwierzakach!
- czy macie pieska, kota? – jeśli tak poproście rodziców o zrobienie zdjęć WASZYCH PUPILI , zrobimy z tych zdjęć przedszkolną galerię.
- posłuchajcie wiersz PSIE SMUTKI – Jan Brzechwa (prosimy o przeczytanie dorosłych) i wspólnie zastanówcie się w jaki sposób możemy opiekować się zwierzakami, utrwalimy też pojęcia duży- mały, zastanówcie się też jakie smuteczki miały pieski?
- pobawcie się z rodzeństwem, rodzicami w zabawy:
- DUŻY, MAŁY PIESEK.
- PAN I JEGO PIESEK- zabawa naśladowcza.
- PIESKI NA SPACER, PIESKI DO BUDY- zabawa z czworakowaniem.
- narysujcie psa.
- zróbcie z wyciętych figur geometrycznych budę dla pieska ( rodzice, starsze rodzeństwo rysuje figury geometryczne, duże, małe. Dzieci jeżeli potrafią samodzielnie wycinają, składają domek dla pieska).
Zapraszamy do zabawy całą rodzinkę.
A więc KRASNOLUDKI ZADANIA na dziś:
- rozmawiamy o pieskach, oglądamy za zgodą dorosłych filmiki o pieskach.
- bawimy się w pieski.
- rysujemy psa, robimy mu z figur geometrycznych budę.
- czekamy na zdjęcia WASZYCH aktywności.
- WIKTORIA – prosimy o zdjęcie SZELKI, KTÓRA NAS ODWIEDZIŁA W PRZEDSZKOLU.
Wasze Panie Ala, Kasia